به سلامتی....
نوشته شده توسط : محمد

-به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن لیاقت ما رو ندارن.

-به سلامتی همه اونایی که حالشون خوب نیست اما میخندن تا حال بقیه گرفته نشه.

-به سلامتی خودم نه بخاطر بودن خودم ب خاطر رفقای بامرام خودم.

-به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت میمونه.

-به سلامتی هر کس که درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لب هاشو بدوزه.

-به سلامتی مدادهای رنگی ک تا اخرین ذره وجودشون یه رنگ میمونن.

-به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه.

-به سلامتی اشک رفیق که از رو پاکی و عشقه.

-به سلامتی بغضت که پیش هر نامردی نمی شکنیش.

-به سلامتی دستات که زنانست ظریفه اما معرفت مردونه ازش میچکه.

-به سلامتی شبی که خودش تو اغوشت باشه نه خیالش.

- به سلامتی سربازی که بخاطرش میره اما وقتی برمیگرده میبینه عشقش مادره.

- به سلامتی دخترایی که عشقشون رو به کارت شارژ نمیفروشن.

- به سلامتی دلی که اسمش دله نصفش اهه و نصفش گله.

-به سلامتی پسری که میبینه هوا سرده یه دختره گوشه خیابونه سوارش میکنه اما سوارش نمیشه.

-به سلامتی شرف اون پسری که میبینه درد دارم میگه آبجی حرف بزن داد بزن گریه کن اما سفره دلتو پیش نامردا پهن نکن.

- به سلامتی سیگارم که جز خودم ب کسی لب نداد.

- به سلامتیه پسری که رفیقش بهش گفت اونورو ببین گفت من به عشقم قول دادم چشم چرونی نکنم گفت نه رفیق اونورو ببین اون پسره کیه با عشقت.

-به سلامتی رفیقی که خواست به رفیقش حسودی کنه زد تو گوش خودش وگفت اخه مگه ادم به برادر خودش حسادت میکنه.

-به سلامتی اون رفتگری که تو این هوا داره به عشق زن و بچش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره.

- به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره.

-به سلامتی عاشقی که وقتی ازش پرسیدن چرا نارحتی گفت تا حالا پشت ماشین عروسی عشقت بوق زدی.

-به سلامتی پسری که وقتی عشقش عاشق رفیقش شد از اون به بد اسم عشقشو تو گوشیش نوشت{زن داداش}.

-به سلامتی عشقایی که تاریخ انقضا ندارن.

-به سلامتی اونی که نیستش ولی بوی نبودنش تمام اتاق رو پر کرده .

-به سلامتی مجید خراطها که آهنگهاش همیشه همدم عاشقای شکست خوردست.

-به سلامتی دختری که یه لحظه قدم زدن با عشقشو با هیچ ماشین مدل بالایی عوض نمی کنه.

- به سلامتی خودم که بودنم واسه هیشکی مهم نیست.

-به سلامتی کسی که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت . 

-به سلامتی کسی که دلباخته سفر بود ، اما همسفر نداشت.

-به سلامتی کسی که خندید ،اما غمشو کسی نفهمید.

-به سلامتی کسایی که میدونی دروغ میگن دوستت دارن ولی اینقد عزیزن که تو هم خودتو میزنی به اون راه و میگی…… منم دوست دارم عزیزم.

-به سلامتی خودم که فقط خدا رو دارم.

-به سلامتی اونی که باهاشم اما نمیدونم چند تا از اونا باهاشن.

- به سلامتی عاشق هایی که هرگز به عشقشون نرسیدن.

- ودر اخر به سلامتی خودم و خودت.



چت نفس نفس چت چتروم نفس نفس چتروم چتروم قدیمی نفس نفس چت اصلی نفس چت قدیمی

:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: